افسوس...


یه عاشق...

چه تـــلـــخ است با بــــغـــض بنويسي با خــنـــــده بخوانند....

                          هر شعر

                                 گریز از یک گناه بود

                        هر فریاد

                               گریز از یک درد

            و هر عشق گریز از یک تنهایی عمیق

                      افسوس که تو..

                              هیچ گریزگاهی نداشتی....!

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
                     حضورت در کنار من معجزه نبود ، نبودنت هم فاجعه نیست !
 

                           فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود ، بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت !

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
                    این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است
                                        

                                       قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم
 

                                    معنی فارسی اش ساده بود
 

                       اما حالا “دوستت دارم” هزار معنی مختلف می دهد
 

                                                            الا دوست داشتن . . .

                                 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
      
          نمیدانم بگویم بمان یا برو ؟؟؟ چرا که باور کرده ام به هیچ فعلی پایبند نیستی !!!
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
                     عادت می کنم :
                                

                             به داشتن چیزی و سپس نداشتنش...
 

                                                     به بودن کسی و سپس به نبودنش..
 

             تنها عادت می کنم … اما فراموش نه !!!



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت14:03---29 تير 1391
سلام عزیزم.وب زیبایی داری.به من هم سری بزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,| 12:25|parima|